Veganské borůvkové smoothie s ovesnými vločkami

smoothie

Ano. I já. Dostala jsem mixér. So, let’s mix it! Vynikající směs oříšků, borůvek, jablka, špenátu, skořice, datlového sirupu a ovesných vloček. Vynikající k snídani.

Je libo přesný výčet? Tak tedy:

  • 1/2 hrnku ovesných vloček,
  • 1/2 jablka,
  • 1/2 hnku špenátu,
  • 1/2 hrnku borůvek (nejlépe mražených anebo zavařených ze sezóny, buďme ekologičtí),
  • hrst pekanových ořechů anebo mandlí anebo jakýchkoli oříšků chcete
  • 1/2 lžičky skořice
  • lžíci datlového sirupu (dle chuti)

Celé doplníme tekutinou. Já použila 1/2 hrnku borůvkové šťávy (protože jsem měla domácí zavařené borůvky ze Slovenska) a 1 hrnek vody, která zbyla po rozmražování špenátu na páře (tudíž vody zelené), abych přišla o co nejméně živin.

Nakonec dáme do mixéru a mixujeme po dobu 30 vteřin. Pozor, abyste nemixovali teplé suroviny, pokud to váš mixér – jako ten můj – nemá rád.

