**Bulgur s brokolicí a špenátem se semínky a naklíčeným mungem

Opět rychlé, tentokrát cenově náročnější, ale stále levné a výživné 🙂

mungo

Ještě před mungovým gulášem jsem spáchala jiný recept. Jedná se o alternativu receptu se špenátem.

Suroviny: bulgur, cibule, brokolice, špenát listový (já použila mražený, ten se dá jen na chvíli rozmrazit na páře), olivový olej, tři stroužky česneku, podle chuti: vlašské ořechy, kešu, sezamová semínka, slunečnicová semínka; sůl; naklíčené mungo

Postup: Těstoviny jsem nahradila bulgurem, který jsem připravila podle návodu na zadní straně. Nadrobno nakrájenou cibuli a česnek jsem osmahla dozlatova spolu, přidala ořechy a semínka, která jsem jemně opražila a osolila, přidala špenát a nadrobno nakrájenou brokolici, kterou jsem nejdřív udělala na páře do změknutí. Přidala jsem naklíčené mungo a smíchala s bulgurem.

