Indické brambory

Extra jednoduchý recept na indické brambory. K tomu levný a pro mě i experimentální (ve způsobu pečení). Recept jsem našla na boo.cz.

_DSC0210

Chuť: 3/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 1/5

Sytost: 3/5

Suroviny: brambory (dle velikosti pekáčku), cibule, 110 g rýže, kari koření, mletá pálivá paprika, 4 lžíce oleje, 3 dl vody, mletý pepř a sůl

Postup: Pakáček jsem si vytřela olejem. Brambory jsem nakrájela na kolečka a polovinou vyskládala dno pekáčku. Rýži jsem osmahla na oleji, přidala jemně nakrájenou cibuli, krátce osmahla, zalila vodou, okořenila a osolila (doporučuji hodně koření i soli, musí to vystačit i na brambory) a podusila jsem. Rýži jsem rozprostřela na brambory a zakryla zbytkem brambor. A teď ten experiment – celou směs jsem zalila vodou tak, aby byly potopené i vrchní brambory a dala jsem péct. Troubu jsem rozehřála na 200-220 °C, typ pečení jsem dala na takový větrníček (jestli máte taky), aby vzduch kulminoval dokola. Koření vyplave zčásti nahoru, takže i brambory jsou chuťově vynikající.

