*** Šťavnaté rizoto s fazolemi

Tento recept jsem podle mě našla v nějaké knize o detoxikaci a opsala. Mám ho jen na papíře tužkou, a tak vám zdroj nepovím. O to víc mě ale překvapilo, jak DOBRÁ tato směs byla 🙂 Vynikající a levné. Vypočítala jsem, že cca 70,- na 5 porcí. A to se vyplatí. Navíc by to mělo být zdravé. A nenáročné jak na přípravu, tak na čas 🙂 Prostě jasná volba pro studenty! A syté díky fazolím.

_DSC0143

Chuť: 5/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 1/5

Sytost: 4/5

Suroviny: červené fazole (já měla z 1 konzervy, jinak dva šálky), černé olivy, zelený okurek, červená paprika, 2 červená rajčata, olivový olej, zeleninový bujón, rýže, cibule, med, koření: mletá paprika, pepř, sůl, chilli

(některé suroviny můžete vynechat, směs zeleniny si navolit podle sebe atd.)

Postup: Na pánvi jsem rozehřála olivový olej, přidala nakrájené olivy, podusila. Dále jsem přidala na kostičky nakrájenou cibulku, směs zeleniny a dochutila kořením. Jako vynikající krok považuju tento: přidala jsem ještě trošku šťávy z fazolí v konezrvě a z černých oliv, aby byla směs hodně šťavnatá. Dále jsem nechala vše dusit pod pokličkou do změknutí okurku a papriky. Na závěr jsem přidala 1-2 lžičky medu (podle receptu měla být i jedna plná lžíce citrónové šťávy). Podávala jsem s rýží, kterou jsem uvařila ve vodě s rozpuštěnou půlkou kostky bujónu.

Směs vyjde na tři sáčky rýže a pět porcí.

