Cuketa a dýně všude kolem nás – i v nás

Už to pomalu končí, dýně už mi zmrzla, ale stále jsem zasypaná recepty. Zkouším hlavně recepty blogerek, které můžete vídat v aktualizovaném článku Švestková “nutela” aneb švestela a další výborné recepty blogerů, stejně tak stále měním název blogu – ale to dozraje.

Jednou jsem opět zkusila recept z Chuť a styl, který by dokonce mohl být veganský, takže paráda :). Byl součástí večerního mlsání s Liborem, zkoušeli jsme i pečenou dýni s pečenými brambory viz odkaz výš.

Tak jdeme na to!

_DSC0086

Chuť: 3/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 1/5 (záleží i na sezóně)

Sytost: 2/5

Suroviny: cuketa, jogurt (může být sójový), sůl, olivový olej, bazalka, sýr (niva, tofu, eidam…), česnek

Postup: jednoduché 🙂 Cuketu nakrájejte na 1 cm silná kolečka a z jedné strany potřete směsí oleje, česneku a bazalky. Na rozpálený olej je položte druhou stranou, pečte na mírném ohni a až budou téměř hotová (poznáte vidličkou, měla by být měkká, ale ne rozplizlá),  dejte na ně kousek sýra. Jakmile je cuketa hotová, dejte ji na talíř a polejte jogurtem. Můžete přidat i nějaké ozdůbky jako rajče nebo petrželku.

Já je jedla s pečenými brambory, měla jsem z toho takové jednohubky 🙂

_dsc0101

 

