Švestková „nutela“ aneb švestela a další výborné recepty blogerů

Za poslední dobu jsem zkusila několik receptů blogerek, a tak vám je jdu doporučit s vlastními fotkami. Postupně budu tuto stránku aktualizovat, takže ji můžete sledovat 🙂

Protože často řeším, co si dát na chleba, navíc ráda využívám surovin dostupných zadarmo, na stromě, rozhodla jsem se pro švestkovou nutelu. Hned jsem 400 ml vyměnila za pohankový polštářek, stejně jako fotky na přání za cuketu :). Takže pokud chcete něco směňovat taky, nabízím focení :D. Měním za naturálie.

Mé poznámky: Narozdíl od autorky receptu jsem použila 2 kg švestek a jen 100 g kakaa, takže chuť je více švestková než kakaová, ale je to i tak VYNIKAJÍCÍ. Navíc jsem 40 g použila karobu místo holandského kakaa. Dále bych vám vřele  doporučila si nejdřív kakao a kakaový puding v něčem rozmíchat, už jsem zkušená – příště nebudou hrudky. Na třtinovém cukru bylo napsané, že je pro vegetariány, takže vegani ať zkusí nějaký veganský :D. Jinak co se týče ceny, zdá se mi recept drahý na 5/5, máte tam třtinový cukr, tunu kakaa atd.

To je asi vše k mým připomínkám, recept najdete zde: http://zdravejist.blogspot.cz/2013/09/svestkova-pomazanka-ala-nutela.html

_DSC1070

Ověřila jsem, vynikající i na žitných knäckerbrotech

pomazanka

17.9.2013: Podle stejné blogerky jsem dělala i můj první recept s dýní, a to vynikající quiche. To už není veganské. Autorka má pravdu, že je extra rychlé, přitom syté, barevné :). Já použila za zeleninu: papriku, mrkev, brokolici a květák. Dala jsem balkánský sýr a jako koření na těsto jsem použila tymián, rozmarýn, majoránku, bazalku, poté sůl a pepř. A super :). Vajíčko jsem nevyužila.

Později dalším ozkoušeným receptem byla pečená dýně, jako přílohu jsem použila pečené brambory s česnekem.

Dále jsem zkoušela cuketové chipsy, které mi na oslavě doslova mizely pod rukama, takže OVĚŘENO 😀 Příště zkusím na doporučení s mrkví a další zeleninou. Mám ověřeno, že cuketu krásně nahrazuje okurek (třeba v orestované zelenině), tak třeba ten. Fotku nemám, ale recept na cuketové chipsy najdete zde: http://delicious-blog-lucie.blogspot.cz/2012/05/cuketove-chipsy.html Ty jsou levné.

Dalším ozkoušeným receptem z blogu Delicious byla zapékaná dýně se sýrem, kterou jsem po třetím dnu už nemohla jíst. Jako jednorázový oběd je to fajn, ale víckrát po sobě příliš jednotvárné a příliš mléčné (sýr, mléko).

O víkendu, 2. 11. 2013 jsem s L. dělala dýňové gnocchi s žampionovou omáčkou :). Poslední letošní recept s dýní. Nepochopila jsem, jestli se měla dýně mixovat i se šlupkou, že má autorka na fotce kuličky tak oranžové. Jídlo je to ale moc dobré a hlavně hodně syté. Recept najdete zde: http://www.zghettablog.cz/2012/11/dynove-gnocchi-s-houbovou-omackou.html. A mé foto:_dsc0062

DALŠÍ RECEPTY NAJDETE ZDE: Začali jste už vařit?

