Houbová paštika (základní)

Chuť: 2/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 1/5

Sytost: 3/5

Tento recept jsem objevila na stránce: www.boo.cz , když mi sousedka přinesla misku žampiónů a já přemýšlela, co s nimi. Jsem nadšená, že si můžu udělat vlastní paštiku, protože mi to dává naději, že uniknu věčnému sýrem obloženému chlebu. Sýr, sýr a jen sýr, to si snad vegetarián nezaslouží, navíc, když bych byla šťastnější i se snížením spotřeby mléčných výrobků.

Recept je to velice jednoduchý, na internetu ale najdete i spoustu dalších, tohle je můj prvné pokus a složitostí první level. Fotku vám bohužel nedodám, protože paštika byla vynikající, ale ne fotogenická. Rozhodně se nedala roztírat, spíš ukrajovat, ale to vůbec nevadí.

Suroviny: 250 g houby (např. žampiony), 200 g (sójová) mouka hladká, 100 g  cibule, olej 3 polévkové lžíce, (mořská) sůl, majoránka, drcený kmín

Postup: Očištěné houby nakrájíme, s cibulí a moukou hladce rozmixujeme a vmícháme olej a koření. Celou směs zapékáme v olejem vymazané formě asi 40 minut. Já dala na 170 °C.

